jag fattar inte...

när ska jag någonsin få tid och framförallt ork att få ordning på mig själv och min kropp. Dagarna flyger förbi och vissa dagar behövs koffein och socker mer än andra. vardagsmotion säger en del....men herregud vaddå vardags? Vissa dagar är man tacksam om man kommer utanför huset...
Jag gissar jag får ge det lite tid och låta pojkarna bli lite större men det känns som om det är NU man behöver vara lite slimmad för att ha ork och kraft med barnen...Hmmm det går inte riktigt ihop där märker jag...behöver tänka om tänka nytt helt enkelt.

Kommentarer :

#1: Erika

Var snäll mot dig själv, du behöver inte vara slimmad för att ha ork och kraft! Härligt med en massa nya inlägg på bloggen - tack för det! Kram/E

skriven
#2: Annika

Håller med Erika!

Din tid kommer även fast det känns lite halvdant just nu med allt vad småbarnslivet innebär men vips så är de stora (större) och du kan få in lite mer egentid för kropp o själ.

Kämpa på, tycker du gör ett strålande jobb!!

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :