Malmö






Jag och mina två flickor åkte till Malmö förra helgen. De fick biljetter till Disney on Ice I julklapp. Tåg fram och tillbaka och Emporiabesök. Riktigt lyckad helg. Min huvudvärk kom och gick men lyckades stävja den riktigt bra. Vi åt middag på Jensen någonting.... den ligger i Emporia. Riktigt trevlig personal som hade barnen i fokus med menyer att måla i. De visade inga tecken på stress trots kön som ringlade utanför....
Jag tror vi han 1/8 av alla butiker ;-) barnen var nöjda med den härliga leksaksbutiken som ligger på nedre plan. Jag var nöjd med Molobutiken. Men insåg på hemvägen att jag helt.missat Sephora!
Disney on Ice då? Ja den var helt toppen! tjejerna som dansar mycket vsr helt betagna och självklart blev det den perfekta avslutningen med Frost! Enda nackdelen var all försäljning utanför...
Vi sov på Elite Hotell i Malmö - toppenbetyg!
Jag hann träffa bästa Kattis men som alltid går det så himla snabbt!

Kommentera inlägget här :