Mina gränser!

Jag försöker sätta gränser för mig själv. Göra val och ta beslut som är de bästa för mig. Det är svårt och ibland känner man sig som barn på nytt. Vissa dagar har jag hittat min "gamla" gnista och tar tag i de saker som jag tänkt andra dagar är det helt tomt. Tomt på tankar, ideer och jäklar-anamma!

Jag har gjort två stora och bra beslut hittills i mitt liv:
1) Jag valde min man (och han valde mig hehehe) Jag valde att gifta mig med min stora kärlek och att visa honom mitt innersta jag.
2) Vi valde att få barn! Vi har världens underbaraste, vackraste flicka.
Kärlek har jag gott om, om jag får skryta! Det flödar hela tiden och jag är oerhört lyckligt lottad. Däremot får jag ständigt jobba med att försöka älska mig själv. För det har jag svårt för, att acceptera mig själv och att tycka att jag är bra!

Dagens bravader
Tingeling och jag stack iväg en runda på förmiddagen för att pappa skulle få vara ifred lite. Efter lördagesn tapetsering i Tingelings rum så var vi båda trötta och behövde egentid. Vi åkte till B. hennes två flickor lekte med Tingeling och jag fick mig ett par rejäla koppar kaffe! Senare under dagen märkte jag att snäckan inte var pigg och mkt riktigt - feber 39,5. Åhh nej! Det blir långa nätter framför oss...
tanken är att jag imorgon för middag ska försöka ta tag i jobbansökningarna igen. Efter mitt tredje avslag (där jag varit på intervju...oändligt många fler som jag inte kommit vidare på oxå utöver) i fredags så gickluften ur mig! Som en ballong...poff! Ska föröka sträcka på mig och ta mig i kragen och hitta självförtroendet igen imorgon. Tar dock sådana här nederlag så himla personligt, vilket inte är bra..

Har även skrivit mer mer sällan här och funderar på att lägga ned sidan, tanken var inte att jag skrev för någoon utan för mig men nu efterhand när det aödrig är någon feedback så tappar man lixom gnistan här med...Ska fundera lite till.

Ljusa tankar