Tingeling e sjuk..

vå lilla sessa är sjuk med feber, inte kul i denna värmen vill jag säga!  antaglligen beror det på att hennes framtänder e på väg. Jag sover inget vidare eftersom hon är smågnällig på natten. Vår lilla prinsessa!
Annars e det full rulle på henne, hon kryper efter en som en liten hund *skratt*
Snart bär det av hem till mina föräldrar, de har införskaffat en gunga till henne så hon får mysa hur mkt hon vill och en liten badbassäng ska oxå inhandlas!

Snart e det fotboll!

2-årig Bröllopsdag

hade vi igår. MIn älskade make kom hem med en stor bukett rosor och ett presnetkort på helkroppsmassage! Jag blev sååå glad. har tydligen klagat en del på att jag har ont i ryggen så han tyckte jag gott kunde få en kväll för mig själv. Jag ska ringa o boka tid nästa vecka...underbart!
Vi spelade bröllopsskivor och pratade oss tillbaka till bröllopsdagen som var såå rolig! Vi var/är så lyckliga men lillans födelse överstiger dock vår bröllopsdag med några grader...

Solen skiner och vi bara njuter av allt!

Det e dax...

...för att lämna skåneland! Vår lilla familj tar vårt pick o pack och återvänder till Karlskrona där vi e uppvuxna. Vår lilla sessa ska bli en riktig liten blekinge-tös!
Vi har köpt en lägenhet och det känns väldigt bra! Den ligger centralt men ändå inte mitt i smeten och med nyrenoverat kök och badrum så e den väldigt fräsch. Vi ska tapetsera om i rummen och slita ut en garderob för att installera en nyare. Det känns kanon.
Häromdagen satt jag själv med lillan i mina föräldrars hus utan bil. Jag kunde inte göra nåt! Hade skittråkigt och kände mig jätteisolerad, e verkligen nöjd med att vi väntar med hus.

Borta bra men hemma bäst...