Ett tag sedan

Jaa det var ett tag sedan. Det har varit full rulle här. Lillan satsar stenhårt på att inte sova hela nätterna och jag har börjat komma igång med min träning. Gött!
Dessutom så har vi nu kommit fram till att det blir flytt hem till Kna när bostad som passar oss e hittad. Min man har tillfälle att börja jobba inom samma företag som nu men byter då bara kontor. Det ska bli kul o komma hem igen fast man har många man känner här i stan nu.
Sedan har vi ju nu äntligen kopplat in bredband...inte en dag för tidigt....Denna helgen ska vi till vänner på lördag och äta middag och söndag består av tvättdag kombinerat med besök av andra vänner!
trevlig helg!

Måndag igen!

Helgen blev bra, min kompis Annika var här och vi hade kul. Gick på stan, fikade, lagademat och kolla på tv. Hon gjorde en runda på dansgolven här i stan pålördagskvällen men då var jag hemma (tråkig o tröt som man e) Sessan har haft en bra helg oxå och har ni fått flytta in i sitt rum igen. Vi ska testa o se om hon får bättre sömn då eftersom vårt rum ligger intill tv-rummet.
Dagen idag består av disk och en timmes promenad. Skulle ringt Danne igår man hann inte (så du vet...) e dock utvilad från helgen så det e inge desperados här just nu! :-)

Just nu så e nästa sak att se fram emot, den 8 april då vårt gamla högstadiegäng ska samlas, sammanlagt e vi 9 stycken, ska bli kanonkul verkligen. Vi ses ungefär en-två gånger om året o uppdateras om varandras liv!

Morning glory

Snabbskrivning

På besök i Blekinge och sitter hos min storebror, lillan har somnat och jag har tillgång till bredband... Oho.

E på snabbvisit över natten bara, ville komma hem lite o hälsa på. Miljöombyte kan göra en hel del för ens humör vill jag lova. Efter sovstunden så tar vi vagnen och kör Kna lite osäker. Hihi får ju kolla in affärerna lite.
Kaffet ropar på mig nu.