klant, tidspanik, och huvudvärk.



Japp. fredagen 12 slutade på sjukan. Hade haft Lucia hela dagen med mina 6 or och lyckas ramla mot.ett staket i metall (ja liksom grädde på moset) såret gick hela vägen in så djupt men endast 4 stygn. Groggy sliten och darrig låg jag kvar 2 nätter. Olika anledningar till det men röntgen visade att de behövde ha koll på mig.
Såååå en hel del blev inte klart. Både jobb och hemma...så fick jag tid.för eTT.ryggmärgsprov i onsdags som slutade i huvudvärk från HELL! Helt sjukt. Idag har jag varit upp i 2 timmar.innan det satte igång. Ligger nu i sängen (det släpper när jag ligger ned...) och har sällskap av mina trollungar som.kollar film.
Ja återigen en jul.som inte riktigt blev som jag tänkt...

Kommentarer :

#1: Anonym

#detblirjuländå huvudsaken är att du mår bra! /Erika

skriven

Kommentera inlägget här :