mammas tjejer längtar efter sina tvillingsyskon!


3 graviditeter i vecka 29


Bebis 1

Bebis 2

Bebis 3 och 4

Den största skillnaden på mina graviditeter är att andra och tredje så hade/har jag en övervikt på en 10kg och ja framförallt min tredje graviditet innebär att jag bär två barn med ;-)
Sedan är det ju så att jag är äldre för varje gång...kan också erkänna att detta med all sannolikhet är sista graviditeten, vi har inga planer att skaffa ett fotbollslag iaf :-)

Halloween? Ärligt talat??

Jag blir såå TRÖTT!!! Samma visa varenda jävla år. Föräldrar skickar ut sina barn på tiggarrunda i byn i princip vilken dag som helst....OM man nu tänker låta sina barn göra detta så kan man väl åtminstone kolla upp vilket datum det faktiskt är HALLOWEEN! Igårkväll knackade det på dörren och där stod jag som ett fån och funderade på vad 17 säger jag? Jag menar det är synd om barnen men ska jag behöva köpa hem godis att ge bort för två kommande helgerna? Ja TVÅ kommande helgerna...för det tar liksom inte slut efter helgen utan nästa helg är det alla helgons dag och då tror folka återigen att man ska skicka ut ungarne efter mer godis! Hmmm jag förknippar den helgen med att hedra de döda och tända ljus på gravarna... För två år sen kom det dörrknackare fredag, lördag och söndag plus helgen efter...När vi sa att det var ju inte idag...fick vi till svar att vi var inte hemma då! Jamen vad fan? Har de bölat sig till att få gå ut och tigga godis hos folk en helt annan dag bara för att? Är det bara jag som faktiskt tycker att man åtminstone kan ha koll på dag om man skickar ut dem?
Hormoner i kroppen? JA men jag tycker faktiskt generellt såhär...OCH om man ska ge sig ut så ska det väl åtminstone vara lite bakom klädseln? Inte en blivande tonåring i vanliga kläder och en mask för huvudet?