Hösttermin, löften och nya medlemmar

Det sa bara pang! Så var semestern slut och det är dax att återvända till jobbet med ny terminsstart! Så nu har jag gjort mitt första år inom skolans värld och jag lovade mig själv att ge det ett år och sedan utvärdera...nå en sjukskrivning i andra terminen är ingen lovande start men den berodde minst lika mycket på mitt tidigare jobb! Förra veckan blev jag uppringd och erbjuden en annan tjänst...jag tackade nej ganska snabbt men motiveringen att jag faktiskt inte är redo att släppa det jag har. Jag är ganska säker på att min intuition kommer leda mig rätt i framtiden när det gäller jobb.
Till familjen har vi välkomnat två små godingar: Bella och Molly. Kattungar som växer så det knakar. Det har gått bättre än vi trott och det var ett bra beslut att ta två stycken. De har varandra att leka.med och jag mår bra av deras sällskap. 

Kommentarer :

#1: Anonym

Vilken årskurs har du nu? Kram/Erika

Svar: Hej vännen! Jag undervisar so i 4-6. Svenska i åk 6 och gästspelar lite i åk 1
LillaRu

skriven

Kommentera inlägget här :