sjuk igen!

Var hemma förra veckan torsdag och fredag för min hosta! Könde mig pigg hela dagen igår och vaknade imorse med yrsel! Riktift rejält jäkla snurr! Fy bubblan!

massor!

Ihelgen deltog jag i symaraton! Vi sydde hela lördagen!


det blev två par byxor till pojkarna. Här är ett par! Nästa projekt blir tröjor i samma tyger och sedan tights till flickorna (i annat tyg)
I em har jag provat på att vara 5barnsmamma (även nu ikväll) Systersonen är så snäll och nöjd. Han har ju sådan underhållning här ;-)

ibland

räcker jag inte till...som nu. Jag märker att något är fel med loppan men får inte fram vad. Plötslig längtan efter mamma och ikväll resulterade det i storgråt när hon var på sitt gympapass. Det stämmer liksom inte in och inget säger hon. Mammahjärtat är förtvivlat och det dåliga samvetet äter upp mig.