Gaaahhhh!

Min lilla loppa satt tyst under köksbordet och fnissade för sig själv....vilket i sig betyder katastrof! Mycket riktigt, hon satt och målade med blå tuschpenna direkt på golvet...suck! Detta yrväder har verkligen kommit igång med allt! Busigare och sötare unge får man leta efter!

prioritering

just nu är att rädda det som räddas kan på min lilla Acer som tyvärr lämnat mig! Med hjälp av min Älva så orkade den inte mer efter en dubbelvolt ned i golvet...
så alla bilder, mina jobbtexter, musik, film och annat småtrevligt försöker jag nu spara över till får gigantiska hp!
Därav rejäl bloggtorka!
Idag slutade jag tidigt och är hemma och gästspelar en svång innan det är dax för möte på jobbet. Här ser ut som kriget så det får nog bli en svängom med dammsugaren med!

Rekommenderar!

jag rekommenderar en bok som jag fick igårkväll!
Familjens projektledare säger upp sig! av Gunilla Bergensten. Sååå rolig och träffande ni kommer verkligen se det!
LÄS!