Tiden rinner iväg

jag hinner inte med längre. Med nytt jobb och en tuff graviditet så har det inte blivit många kråkor i min blogg. Men men jag ska försöka ta tag i det nu.
En dag kvar på jobbet sedan går jag på semester och efter semestern så har förhoppningsvis bebisen kommit. Så jag blir borta från jobbet ett tag nu. Kan vara skönt med en paus eftersom vi är en nystartad förskola och det tar ganska mkt energi att komma igång.
Denna graviditet har varit annorlunda från förra, jag har drabbats av rejäl foglossning och starka sammandragningar ( lite för starka o förtidigt med tanke på att jag födde för tidigt förra gången) så senaste månaden har jag jobbat 50% och det har underlättat en del men det känns nu...tror att den här lille kotten tänker titta ut tidigare som sin storasyster. Frågan är bara när? Vi har köpt hus och flyttlasset går om ca två veckor så den får gärna vänta med att komma tills det e avklarat.

Jag har också hunnit fylla 30! Huga! nej så farligt var det inte, konstiga e att jag inte känner mig som 30, har liksom stannat vid 25 eller nåt. Inte så att jag ser ut som 25 kanske men mentalt...
Nu ska jag lägga mig på sofflocket en stund och hoppas att bebisen sover samtidigt i magen
Tjing!