status!

Här har varit tyst jag vet. Jag återhämtar mig sakta men säkert med några bakslag men det går. Jag kan verkligen läsa av kroppen nu och vet när jag ska/borde stanna upp. Jag arbetar 50% och har bett om att få gå ned i tid till hösten. Vi får klara oss helt enkelt för jag vill ha min ork och energi till.mina barn. 
Jag kan ärligt säga att jag älskar mitt jobb men jag behöver få mer tid att hitta mitt sätt där. Jag har toppenelever som kan förgylla min dag på högst olika sätt. En kram, en fråga om hur jag eller mina barn mår, en komplimang och framförallt en tydlig tillit. Vad jag önskar att jag kunde räcka till ännu mer! De har absolut ingen aning om hur bra de får mig att må! 

Idag är det ledig dag och jag ska njuta! Njuta av solen, min familj och i nuet!
Kram

Kommentera inlägget här :