sista semesterhelgen!

Ja vi passade på att bjuda in goda vänner (något vi varit värdelösa på i sommar och det är ju i princip mitt "fel" då jag först nu mår lite bättre) och deras barn som är våra barns goda vänner med! Det blev firande av tjejerna och vi hade fixat mat, efterrätt och aktiviteter...


paketöppning! Mkt nöjda tjejer tackar och bockar för så fina presenter!

Så blev det tävling för de vuxna!

Tilläggas kan att denna brud är höggravid och ca 5 dagar över tiden (vi gjorde vad vi kunde men ingen bebis på g då heller ;-) MEN jämför med bilden ovan på mig som bara är halva tiden gången och är dubbelt så tjock över midjan! SUCK!!!

Och här är vinnarna i denna aktivitet! Familjen S-A


Vår hejaklack!

Mkt trevlig dag/kväll med mkt trötta små deltagare när de åkte hem ;-)
Nu inväntar jag Johannas bebis att få gosa med och snusa på!
SÅ lyssna nu bebben: Du är varmt välkommen ut så vi kan lära känna dig och ganska snart kommer det två kompisar till dig så du kan hänga med ;-)

Kommentarer :

#1: Johanna

Tusen tack för en kanonkväll! Min trötthet var som bortblåst :)

Får se om bebben lyssnar på din uppmaning ;)

skriven

Kommentera inlägget här :