Jag har haft behövlig bloggpaus!

Det var lite mycket ett tag...Jag lyckades få värsta nackspärren lagom till sista adventshelgen och var pall i två dagar. Jag var fortfarande inte bra på måndagen men åkte till jobbet ändå. Fick tag på en superduktig kille som kunde "dra" ut nacken. Jag återvände till honom på onsdagen med. Mitt i allt detta så hade jag en del att göra på jobbet innan ledigheten. Julklappar som inte var klara och julmats om skulle tillagas oh ja just det julstädning var det oxå som inte hade gjorts. Sååå en hel del som sagt.
Men nu ligger lugnet i familjen Datons hem. Jag ska se om jag har lust att tvätta lite och plocka lite eller så sätter vi på en film.
BArnen är så nöjda med sin jul. Dockor, Pet shopdjur och Smurfarna har dominerat! OCh böcker. Min lilla Älva älskar sina böcker och blir så lycklig när hon får en ny.
Själv? Ja jag fick en fin morgonrock av maken, fint porslin (love it) av syskonen och en superstavmixer av mina föräldrar.
Bäst är att jag är ledig ett par dagar till!


Så stjärnan ska upp!

Så vi fick upp en gran i år med!

Kommentera inlägget här :