Fredag

Det är redan helg!
Jag fick besök av min kollega Linda och hennes lille pojk idag på förmiddagen. Samtidigt som de kom fick Tingeling följa med grannen och dagbarnen till lekplatsen så vi hann med en runda med vagnarna! På eftermiddagen så pratar jag med Marie på tfn och plötsligt bstämmer vi att ses! Så en stund senare kommer Marie, Mats och deras tre barn. Tingeling blev en aning chockad tror jag, hon var inte beredd på att det var stora barn och plötligt blev hon mammig och förtvivlad över att de lekte med alla hennes saker. Hmm jag blev inte direkt pedagogisk utan tyckte att det var skärpning...stackars liten hon trodde nog att det var bebisar som skulle komma! Nu fick jag iaf Älvans efterlängtade body med moln på. Brun och sedan vita moln på från Me&I . Den senaste kollektionen kom ut idag och det fanns en hel del fint. Måste verkligen gå igenom barnens kläder och se vad de har att ha på sig nu till vår och sommar!

Nu sover båda barnen och så även deras far, hehehe. jag ska strax lägga mig med så man är lite utvilad imorgon. Imorgon har vi lovat TIngeling att det är bakdag! Det ska bakas minsann allt möjligt!
Godnatt!

Kommentarer :

#1: Erika

Är det jag som blivit snål eller me&i-kläderna som blivit dyrare?

skriven
#2: Erika

Är det jag som blivit snål eller me&i-kläderna som blivit dyrare?

skriven

Kommentera inlägget här :