Japp det är en ny stjärna på gång!

Så sant så sant! 2008 kommer med en ny familjemedlem! Jag har hunnit gå halva graviditeten i skrivandets stund. Alltså e den lill* krabaten beräknad till 12/8.
En tuff start som börjar lugna ned sig nu. Har mått förfärligt med kräkningar, och enorm trötthet. Min lilla Gull-Pia har inte sett mkt av sin mor den senaste tiden men jag försöker ta igen det nu.
Jag jobbar nu på en förskola vanlig dagtid. Än så länge är det heltid men eftersom bebisen kommit o min mammaledighet så kommer jag gå ned i tid. Vill så mkt mer än bara jobba och vi får helt enkelt klara det!

Just nu är det husletande som tar tiden för oss. Vi hittar inget som riktigt är oss och jag vill inte känna mig desperat bara för att en liten till kommer snart. Vi har trots vår lgh och så länge vi bor kvar så sparar vi mkt pengar. Får tänka så!

Dax för nattning för min Tingeling!

Kommentera inlägget här :