Tillbaka till jobbet

efter att varit sjukskriven 6 dagar så är det dax att återvända imorgon. Det känns bra! Jag tycker inte om att gå hemma och inget göra så nu e jag laddad till max och har massa nya ideér på vad vi kan hittar på med barnen i bl.a. målarrummet och språksamlingen. Jag hann precis planera klart barngymnastiken innan jag blev sjuk så det kändes bra att det blev gjort.

Idag har jag haft en utvilningsdag. Feberfri men helt slut i kroppen så beslöt jag att vara hemma för att inte gå tillbaka förtidigt till jobbet. Började min pencillinkur i lördags och är osäker på om jag var smittfri...Så jag har verkligen legt och vilat, läst lite, pratat i tfn lite och tittat på tv. Det behövdes! Känner mig som en ny människa så fit for fight!
Utöver det så har jag idag även bröjat skriva en viktdagbok fast för hand ;-)  Känner att det nu e kanonläge att komma igång med träning och matvanor. har inte hittat jäklaanammat innan men nu tror jag det har tittat fram litegrann. Vill gärna hitta tillbaka till min ursprungliga kroppshydda som jag alltid haft...

Wish me luck!

Kommentera inlägget här :