Det ordnar sig alltid på nåt sätt...

det försöker jag iallafall intala mig just nu. Vi letar bostad i Blekinge, Karlskrona och det e inte lätt!! Husen e inte riktigt som vi vill och lägenheterna kostar mkt att hyra. Vi funderar nu på att köpa en bostadsrätt. Det skulle kunna var något för oss? Hmm vi får allt ta oss en funderare på det.

Helgen i Jönköping var kanon - verkligen. Vi ade inga krav på oss utan kunde bara ta det lugnt. Martin o Tina var verkligen gästfria och hade bunkrat upp i kylen för att vi skulle komma! Tina o jag tog en sväng förbi Lager 157 och det blev en del handlat både till mig, maken och dottern. Tänk lillan i en Bondelid, munktröja! Så söt! Dessutom blev det lite höganäs tallrikar o lite glas...Jag e pank nu!! Men det e det värt! hahahaha


Livet består av val - så välj ngt vilket som det blir rätt tillslut men vela för fan inte!

Kommentarer :

#1: Erika

Hej! Stressa inte över att ni inte hittar drömkåken direkt. Jag menar, köp inte en lägenhet för att ni inte hittat rätt hus ännu. Det är ändå väldigt stor sikillnad på att bo i fristående villa jämfört med radhus/lägenhet tycker jag.
Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :