Tillbaka till vardagen men en ny sådan!

Ja så är det! I onsdags började jag på min nya arbetsplats! Jag började på en skola, jag ska äntligen göra det jag alltid velat - jag ser fram emot allt! stressen för allt nytt, alla nya intryck, elever, föräldrar och kollegor. Känslorna växlar mellan panik och glädjeskutt i bröstet! Det här blir bra - så jävla bra!
Bättre omhändertagande har jag heller inte kunnat få...
Så mycket att ta in och sortera ut. Ha koll på och ha klart. Planera, strukturera och sedan göra om. Så kul detta ska bli!
Idag fick jag dessutom äran att höra på en av de bästa föreläsningar jag någonsin lyssnat på. Viktigt och på riktigt! Josef Sahlin (www.josefsahlin.se) och Martin Fernström totalbländade inspirerade och lyfte. Om lärarutb inte tar in dem som gästföreläsare så är de bra galna.
Jag lämnade byggnaden i lyriska känslor!


Kommentera inlägget här :