det blir inte alltid som man tänkt sig...

denna helgen bestämde vi att ta de lugnt - verkligen inte göra nåt! Så slutar det med att vi tapetserar Älvans garderobsdörrar (tösen har inte haft några garderobsdörrar på två år men just denna helgen så tyckte vi det var dags..) det gick ju så jäkla snabbt med! Hej vad det går!
Idag skulle jag ha FF på besök och i samband med det bad jag goa Marie komma och visa Me&I kläderna...storshopping för vissa ;-)
Tänkte att flickorna kunde åka på utflykt med sin far och jag fick hjälp av många damer som ville gosa bebisar men inte heller här blev det som jag tänkt..min lilleman gillade INTE läget. Jag har inte hört de röstresurserna innan! Inget var bra och han var helt slut tillslut! Min lille sparv! Han lugnade sig tillslut men jisses!

Nuförtiden är det MYCKET fokus på barnen (hmm konstigt) och det känns som om jag går balansgång samtidigt som jag jonglerar ett gäng bollar i luften. En blivande 7åring men MÅNGA djupa frågor, svårt att komma upp om morgnarna och som känner sig lite bortskuffad. En blivande 4åring som i ena stunden avskyr mig och i nästa älskar mig och vet nog inte själv hur och varför hon blir arg ibland. Dessutom lite växtvärk på det och en stooor förtvivlan över att hon inte har mer prinsessklänningar som sin kompis V! Två växande bebisar som kräver sin rätt på natten och som är inne i en tillväxtfas (äta äta äta) Jag saknar mina närmsta vänner och behöver verkligen ta mig i kragen med min vikt. Hjälp varför är jag en sådan fikakärring?
Kram!

Kommentarer :

#1: Kattis

Tycker att du skall fortsätta vara en fikakärring ett tag till! Och, som jag alltid säger, du är världens bästa mamma till dina barn!!

skriven
#2: Erika

Håller med föregående talare! Det kommer andra faser i livet när du kan fokusera på vikten. Kramkram

skriven

Kommentera inlägget här :