allt lugnt!

Återigen inne för kontroll och läkaren var nöjd med både ctg och flödet (som är oförändrat vilket ändå är positivt) De små växer! Så oerhört skönt, tvåan ligger på nästan 2500g nu och ettan på nästan 2700g! De mår bra! Skulle vara så jäkla skönt om jag oxå gjorde det! Förkylningen vägrar släppa och klättrar mot bihålorna vilket gör mig tokig, jag hostar och snörvlar och huvudet dunkar extremt. Så alla preparat som är godkända används nu! Mina prover var dock inte så populära hos läkaren med diverse påverkan...så nu är det mer mig de har span på!
Övriga familjen har börjat piggna till och idag har tjejerna varit hos pojkarna Sjöstedt, fullt ös och massor av lek så de är mer än nöjda efter en isolerad julhelg!

Kommentarer :

#1: Johanna

kramar och pepp

skriven

Kommentera inlägget här :