På stadsbesök

hela familjen! Minsann! Vi stack i förmiddags och jag hann byta en julklapp medan mannen gick med vagnen och hade koll på Tingeling. Letade efter lite kläder till barnen och hittade tillslut på H&M till Tingis (inget!! till Älvan) flera lite tjockare tröjor som hon behövde. Sedan vandrade vi upp till Annika (Älvans "gudmor") och blev bjudna på lunch i hennes nya lgh. Den är kanonfin, med högt i tak och gammalt hus. Vi hann prata lite sedan fick jag barnvakt till ÄLvan medan jag skulle klippa mig. Annika gick en långrunde med vagnen, Älvan sover bäst då. Mannen och Tingeling gick själva lite och tittade i affärer och hade mysstund.
Min frisör blev en aning förvånad av mitt höga hårfäste. Jag har börjat tappa massor av hår under själva luggen är det kalt! Så idag blev det inget nytt och piffigt med håret utan jag fick klippa igenom det och köpte enn schampo. Kilade dock vodare sedan och köpte en plattång på Åhlens. Ibland vill man platta lite för jag har fått mer självfall nu och kan störa mig så på det.
Igår var jag med min lillasyster, mamma och Älvan på IKEA. Det blev en del plock med hem och sedan får vi ta en tur själva till våren och köpa hem lite större grejer som behövs. Det var mkt folk men Älvan skötte sig exemplariskt!

Julklappen från Annika...I love Cult Design!


Älvan med sin julklapp som låg under granen!


Dax att göra lite nytta! Kram på er!

Kommentera inlägget här :