till doktorn

idag har Isolde återbesök för att kolla sin hals och öron. I samband med det så tänkte jag försöka hitta vinterskor till henne. Sedan är det dans på kvällen så det är verkligen tur att vi har vår fina granne HIlda!

Hmm undrar lite vart våra hantverkare tog vägen?

Bilder

ja jag har inte kunnat greja med bilderna innan men nu kommer lite såhär i efterhand!


På cikrus med snälla Hilda!


Hmm!

I Kalmar och grattar lillasyster/moster Pilla!

Soffbordet är poppis!

Tänkte skoja till det med en "dagens outfit" från kalaset.
Lägg märke till min förkärlek till prickigt och att jag MATCHAT med mitt bandage och svarta pil (med spritpenna, tack doktorn!)på armen= svart och vitt!
Ett gott skratt förlänger livet!
Tjingeling!

buzza?

Jag har fått 3 förfrågningar om att buzza och anmält mig till alla 3. SantaMaria India där jag ska testa deras kryddor och produkter som de säljer i butik. Laga middag på det och ge en åsikt kring det. Sedan decubal som kommer ut med nya produkter som läppbalsam och lite annat. Sedan Lumene som kommer med ny dagkräm. Förhoppningsvis får jag testa alla och då kan jag iaf erbjuda hudvårdsprodukterna till er som läser min lilla blogg. Hojta om ni e intresserade. jag tror jag har skickat "INVITE" till er allihop från buzzador. Kolla in deras sida om ni inte gjort det.
www.buzzador.se
Hörs!