en kopp kaffe

står bredvid och jag har t.o.m hunnit äta en fralla! Det ni! Nä skämtåsido...många undrar hur man hinner allt när man har tvillingar?
Svaret är att det GÖR MAN INTE! Man får hela tiden prioritera(ofta glömmer jag med...) i mitt fall här hemma så är det städningen...jag dammsuger varje dag minst en gång. Eftersom killarna kryper så vill man få bort det som dras in utifrån men också att de själva tränar på att äta och köksgolvet täcks med smulor och spill flera ggr/dag. utöver det så hinner jag inte plocka hela tiden. Tvättstugan är på källarplanet så det är inte heller ett ställe man "bara" springer inom och slänger in en maskin...men öven om jag ibland får fullständig och skär panik över hur det ser ut så har jag ännu mer panik över hur snabbt tiden går! MIna tvillingpojkar blir imorgon 11 månader och jag ver inte riktigt hur det gick till eller vad jag gjort under denna tiden!?? Pausknapp tack!
Mycket därför väljer jag att sitta på golvet med dem krypandes över mig om dagarna. Eller att blogga en stund då jag vet att detta sparas så jag ta fram och läsa om några år...allt för att bevara minnen. Kort tar jag massor men det känns aldrig tillräckligt ändå!
 

Kommentarer :

#1: Annika

Tycker du prioritera helt rätt och så tycker jag att du är grym :-)!

skriven

Kommentera inlägget här :