sjuklingar!

Idag har jag två sjuka barn av fyra! Min prins var ju dålig redan igår och idah är ögonen fina igen men liiite hosta är kvar så sova i vagnen blir nog bara om det blir riktigt varmt ute! Tingelingen har hostat hela natten och kändes varm. Nu får hon vara hemma tills hon slutar hosta - basta! MEdicinering ska ske vart fjärde timme! Älvan är på sin förskola, hon har haft en rinnande näsa som nu verkar ha släppt och min andre lille prins V han hänger bara med! Verkar inte alls påverkad (som tur är) Själv är jag lite lätt panikslagen över att bli sjuk IGEN! Så c-vitaminer i mängder!

Just nu är jag så glad över babysitterna! Båda två sitter i varsin och somnar! Likaså har jag kunnat gå ut o lägga dem i vagnen och de somnar UTAN att jag rullar vagnen! Detta är nytt för mig så jag ska försöka underhålla detta. Likaså har vi upptäckt att våra pojkar kräver kvällsrutiner redan nu och fine! Då har vi det! PLUS vår fina granne Hilda som ALLTID lyckas påverka någon av våra barn så det blir ett lugn! Kanske ska ha henne som standby när kvällarna urartar kring nattningen (iaf av tjejerna)

Kommentarer :

#1: Johanna

Finisarna! Krya på dom!!!

skriven

Kommentera inlägget här :