1:a advent!

Jag har behövt hela helgen för att få ihop adventsfixandet och då har vi inte mkt jämfört med många andra. Sakta mak går det i nu...Min bm mätte magen och jag är nu färdig! OM jag burit en bebis...hur min mage ska kunna expandera mer är en gåta men tydligen ska den det! Min förkylning släpper inte utan den får jag nog leva med nu tills de kommer ut.
Läkaren var nöjd med resultaten och jag har ny kontroll på torsdag då bebisarna mäts igen, hoppas hoppas den minsta följer sin kurva iaf.

Vi bjöd in fina vänner på middag och de hade jättegod förrätt med sig!

Tingelingen hjälpte mig att duka, hon är ovärderlig i hjälp den skruttan!

Tjejerna hade svårt att slita sig från minstingen Lovis som varhär det märks att de längtar!

Kommentarer :

#1: Johanna

gilla <3

fiiin mage

skriven

Kommentera inlägget här :