uttråkade?

jag fattar ingenting! Idag har barnen varit helt upp och ned. Visserligen är mini genomförkyld med rinnande näsa och det kan göra sitt men ändå! Andra dagen på deras låååååånga sommarlov så är allt bara suck stön och gnäll. Vi åkte en runda på förmiddagen och de lämnade av mig på jobbet så jag kunde fixa lite som jag inte hunnit innan. de åkte för att kika efter en ny kamera (som var slut) och sedan köpte de mat och hämtade upp mig för att vidare till Bastasjö och äta. Väl där gick allt bra, de klättrade och undersökte ganska länge.
Väl hemma så kom tristressen över dem igen och jag försökte få igång dem på olika sätt. Tur i allt klagande så messar grannen och undrar omd e vill hoppa på studsmatta hos dem! Jippie! de försvann direkt och var där 1,5 timme tills läggdags. Då flippat mini och skriker/gråter i en kvart efter Hilda (vår granne) tills hon däckar!
Tjosan hoppsan så det kan bli ibland.

Imorgon ska vi upp tidigt för att bege oss mot Vimmerby. Astrid Lindgrens välrd väntar och DET kommer de inte bli uttråkade av iaf! Högst upp på listan står inte helt oväntat Ronja och Birk och nu ska det finnas en helt ny Mattisborg där barnen själva kan gå och undersöka och prata med Rövarna! Spännande!

Kommentera inlägget här :