I'm back!

Yesa! Det är dags att återvända till jobbet. Jag är lite fundersam på hur det kommer kännas i de redan stramade stygnen MEN det ska bli skönt att få komma tillbaka nu. Det blir allt lite långtråkigt att gå hemma utan social kontakt. Dessutom är det svårt att få bort dåliga vanor när man är hemma. Tillbaka på jobbet så kan jag fortsätta min viktnedgång. Det går sssaaaakkkttttaaa men iaf säkert neråt ;-)

Såå I have a confessian to make! Jag har blivit fast på TWITTER! Hjälp! Internet blir min undergång! Husets förfall mannen hustrulös och barnen blir moderlösa! Egentligen borde jag kanske jobbat med datorer och just internet eftersom jag tycker det är så jäkla kul!

Idag har det varit lugnt fram tills efter lunch. Jag lyckades lura hit goa LInda på lunch och sedan förberedde jag för e.m då det blev danslektion för Tingeling. På vägen hem åkte vi förbi mitt kusinbarn som ska låna mig en gitarr (när mina händer äntligen börjat läka) så jag ska väl försöka mig på lite egnalektioner...och se om intresset stannar;-)


I'm singing in the rain!


Crazy mom!

Kommentarer :

#1: Biggan

Hej hej Jana!!! Hade helt glömt att du hade en blogg, hittade adressen nu när jag letade bland mina favoriter!!!! Förstår att du haft en otroligt jobbig period med operationer och annat tråkigt, hoppas verkligen du är på väg uppåt igen. Ska du gå ner i tid eller?? jag är ledig varje onsdag (tyckte du skrev att du oxå var det) så det hade varit jättekul att ta lite snack över en kopp kaffe ngn gång!!! stor kram till dig!



Birgitta

skriven

Kommentera inlägget här :