helgen som försvann..

Ja nuförtiden så känns det som att lördagen liksom hoppas över på något märkligt sätt! Så är det söndagkväll och man undrar vad som hände?
Jag jobbade i fredags och det var kul att vara tillbaka. Det kändes lite både i min hand och i stygnen på magen men inget som jag inte kunde hantera. SÅ nu e det fullt ös igen. Igår åkte vi in till stan för att inhandla vinterkläder till oss själva. Jag fick fatt i rejäla vinterskor som jag ska he mestadels på jobbet och en riktigt fin parkas. Under tiden jag och mannen sprang runt på stan så var Tingeling hos Annika och bakade bullar! Älvan somnade på vägen in och blev vallad av sin morbror. Älvan har fått hosta och varit ganska stökig om nätterna (får se hru det blir nu...) VI fixade lunch hos Annika och avslutade med goda bullar. Jag fortsatte vidare på stan och mötet upp Maria som jag inte sett på evigheters evigheter! Vi hann med en del kaffe på Waynes och massa prat-i-kapp! ;-)
VI fortsatte hem till henne och mötte upp karlar och barn. Fixade mat och satt och pratade lite till medan barnen lekte. Mysigt!
Idag har jag försökt börja göra lite tyngre grejer igen. Bland annat så har jag försökt räfsa lite och det kändes ganska bra fast jag tar det ganska försiktigt. Tvättstugan är undanröjd men jag har lite stryktvätt som jag ska ta tag i imorgonkväll tänkte jag.
Jag hann med ett litet konstverk till mannen och mina barn. Så här knäpp e jag ibland ;-)

Lovely autumn!

Älvan vägrade sova middag och det var tufft att hålla henne vaken till 17:30! Hon somnade på pottan med huvudet i min hand!

Det är inte lätt att vara trött! Lilla hjärtat!

Kommentarer :

#1: Biggan

Lilla goding, vilken härlig bild :-)

skriven

Kommentera inlägget här :