SO what? I'm still a rockstar!

Har haft en superduperhelg i Götet med goa lillasyster, JOhanna och Annika! Tågresan ned var lite dryg med HÖGT babbalande brudar bakom oss men sedan kunde vi söga några ord till varann iaf!
Väl i Götet tog vi oss till hotellet som verkligen var bra mkt bättre än vad vi trott! Super!
Vi tog en snabbveva på stan och mötte upp Annika och hade sedan lite förberedelse på hitellet inför konserten!

Good Charlotte
Takida
P!nk
Får väl säga att Good Charlotte inte gjorde rätt för sitt rykte, de skränade mest! Men jag blev djupt impad av Takida som verkligen satsade på publiken och hade kanonlåtar!
P!nk var såklart bäst men det var liksom väntat ;-)

Jag är så glad att jag kom iväg på denna konserten!

Dagen efter var vi lite slitna men det hindrade inte mig från att shoppa järnet och unna mig lite vin till lunchen!



Vi skålar in kvällen!

'


Utsikten från hotellrummet!


Hallå snyggve!


en snygging till hrmm..


Lyckan e fullkomlig!


Det kommer mera.......

Kommentarer :

#1: Annika

Hahaha vilka bilder!



Men fan, jag gillade Good Charlotte!! Takida impade inte jättemycket på mig, hade nog för höga förväntningar där men PINK var ju asbra förstår :-)

skriven

Kommentera inlägget här :