strul med internet

har vi haft ett par dagar! Så frustrerande med tanke på att mina dagliga rutiner rubbas! Jag läser tidingen på morgonen (på internet) och kollar facebook, läser bloggar och annat på e.m
Jag har iaf haft besök av rara vänner både måndag och tisdag! Johanna kom i måndags emd fina tulpaner och vi hann få en liten pratstund och en liten promenad ute. Givetvis lyckades jag ramla när vi hade 10 meter kvar till huset! jag lyckades ta emot med armbågen men spände mig ändå så det strålade ut i handen AAAJJJJ! Det är så typiskt mig!

Igår kom lilla Lollsan på besök efter sitt jobb. Med sig hade hon en kladdkakamed cheesecake i! En ny variant som var supergod och mäktig som 17!
Idag ska mitt bandage bytas ovh förhoppningsvis ser det fint ut så jag får ett mindre bandage och kan börja träna handen! Det tråkiga är vädret! All snö ute gör att jag inte vågar ge  mig ut själv och gå! Ramlar jag så är det liksom kört!

Kommentarer :

#1: Anonym

Kladdkaka med cheesecake i?! Det låter konstigt men eftersom det har med kladdkaka att göra är det säkert gott =)



Jana du får akta dig i snöbuset!!

Hoppas det känns lättare med ett smidigare bandage.



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :