vardagen är återställd!

ja det skulle man väl kunna säga? Jag var på jobbet i fredags och försökte bidra med lite även om jag kände mig allmänt förvirrad och framförallt utmattad efetr att inte ätit som vanligt på flera dagar. Heögen har rullat på med barnkalas och och andra trevliga utflykter. Dessutom har jag haft rejäl städning eftersom det varit lite halvdant på den fronten när man legat sjuk. Jag tar i en del med handen och tycker det känns bra fast får lite efterdyningar av det senare har jag märkt men vad tusan måste träna upp den ju!
Snön fortsätter trilla ned och det ser inte ut att försvinna inom det närmaste så vi biter ihop. Gav oss ut med pulka och snowracern idag men ingen ide att försöka åka i ngn backe, snön är för djup nu. Däremot åkte barn tåg runt byn och var nöjda med det!
Nu hade jag jättemånga fina bilder som jag tänkt lägga upp men fotouppladdningen strular..så en annan dag!

Kommentera inlägget här :