Bullbak och feber!

Ja jag hann jobba fyra dagar i veckan sedan fick Älvan feber och jag var hemma med fredagen med båda barnen. Tingeling hade tidigare i veckan frågat om vi inte kunde stanna hemma från förskolan så hon kunde vila...Hmm låter inte direkt som hon så det märks att det är två genomförkylda barn som e hemma i helgen. Så gästerna som skulle kommit igår fick vi ställa in med, förhoppningsvis blir det av längre fram ;-)
Någon skrev att februari även kallas vabruari! Kan inte annat än hålla med. Älvans feber har itne släppt ännu och nu är jag genomförkyld. Dock hann jag baka bullar igår och en smarrig citronpaj, mest för sakens skull. Jag har saknat att baka eftersom jag haft sånt strul med händerna. Min högerhand funkar gansk bra nu det är mest stretchning som gäller men däremot känner jag verkligen av i min vänsterhand i perioder och det kommer jag väl göra tills den opereras...

Just nu är det barnprogram på tv som gäller men ska strax väcka mannen så vi kan få ihop vår söndagsfrukost. Idag har mina föräldrar kommit hem från Åre så barnen får nog knalla upp till dem med lite bullar och paj!

Kommentera inlägget här :