fullt ös!

med inskolningar denna veckan så är jag ganska slut när jag väl kommer hem. Övriga "gamla" barn så är det flesta lediga men man e slutkörd ändå av att smila  och vara supertoppad med barn och föräldrar i samma rum...
Just nu deppar jag lite. Har läst vad jag skrivit när Leia föddes och blev så himla tårögd av att tänka på hur stor hon blivit! Imorgon 2 år! Hon ör så duktig. Blöjfri innan 2årsdagen och pratar jättebra. Hon avgudar sin storasyster och älskar sina egna stunder med sin pappa. Hon kalla mig "min mamma" och kan kramas och pussas i evinnerlighet.
Likaså är hennes största idol Hilda, granntösen och hon släpper allt och alla när HIlda dyker upp!
Vår älskade prinsessa, ängel och ÄLVA blir 2 å imorgonbitti klockan 09!



Kommentarer :

#1: johanna

Söta lilla Leia

skriven

Kommentera inlägget här :