Vissa dagar...

minns man mer än andra... Idag är en sådan dag. Det svåra i det hela är att man tror att allt stannar när man mister någon. Att klockorna stannar, att man alltid ska minnas smärtan i hjärtat och att man ALDRIG kommer kunna skratta, le och känna glädje igen. För den personen finns inte mer och man kan inte annat än gråta och sörja och undra: Varför?
 Men så plötsligt så upptäcker man att åren går...tiden går! Hur gick det till?

Jag är inte närmast sörjande, jag var en osynlig människa i mängden men om jag idag har minnet så kan jag inte ens föreställa mig den familj som sörjer i evigheten!

Jag älskar, jag skrattar, jag gråter - Jag lever! Det ska jag försöka påminna mig om oftare...och vara tacksam för livets gåva!

Ta hand om er!

Kommentarer :

#1: Birgitta

Usch ja jag minns också denna dagen, tänker fortfarande på det ofta!!!

skriven

Kommentera inlägget här :