Hemmadag

har det varit idag!
Kom ut på långpromenad med Emelie och småbarnen. 1,5 timme blev det! Sedan dammsugade jag huset och Linda kom på en fika med sin lille Elliot. Barnen gillade varann och tittade mest på varann och myste Hahaha



Sedan kom mannen hem med Tingeling och vi passade på att åka och handla hem till kylskåpet!  Nu sussar båda barnen och jag slänger ett öga på Navy CIS!

Häromdagen när jag lagt Älvan för sin förmiddagslur så hör jag henne skratta i rummet...kommer in och där sitter hon! Hon har satt sig upp själv i spjälsängen! Så nu är det dax att sänka den. Vår bebis börjar bli stor!




Imorgon ska jag lämna Tingeling på fsk och ta en snabbrunda på stan. har ärende till Simsalabim och lite annat! Tjing!

Kommentarer :

#1: Tina

Ja vet de växer så det knakar i dom de små liven!! Kan inte fatta att de snart är 8 månader... Ha en super dag!

skriven

Kommentera inlägget här :