God morgon!

Varför skriver hon att hon ska återkomma ikväll när hon aldrig gör det? ...tänker nog många om mig och föregående inlägg! Nå mina vänner jag ska förklara! Optimist som jag är såt tror jag att det ska finnas både TID, ORK och framförallt LUST till att göra ett kvällsinlägg på bloggen! De tre sakerna fanns verkligen inte igår...när jag satte mig ned i soffan så var klockan strax efter 20 och hela huvudet surrade på mig. HELA dagen igår var ett enda stort test. Min Tingeling testade sin mor till bristningsgräns om ALLT! När vi var hos Abbe så funkade det super men så fort jag nämnde att vi strax skulle åka hem så var det kört..igen. När mannen kom innanför dörren med huvudvärk så blev jag knäckt! Vi nattade varsitt barn och satt helt färdiga i soffan. Älvans nattning är relativt lugn, hon piper ett par gånger och då i med nappen sedan sover hon gott! Tingelingen var det gråt och tadagnissel läääääänge. Jag vill ha pappa! När pappa är där så låter det: Jag vill ha mamma!   ;-)

Nu laddar jag för en rejäl promenad med vagnen. mannen kör Tingis till fsk idag och jag och Älvan har lite mamma-bebisstund!

Kaffet kallnar!

Kommentarer :

#1: Kattis

De är inte helt utan anledning man har hört att vara mamma är "världens svåraste jobb" ;-)

skriven

Kommentera inlägget här :