sommar och sol!

Vilken värme! Vilken vår och sommar! Helt enkelt underbart!

Igår var jag och Älvan i Kristianstad och träffade TinaB och Alvabus! Älvan sov hela vägen i bilen och vaknade pigg och glad när vi var framme. Jag lyckades direkt hitta sandaler till Tingeling och ett par blommiga tofflor! Vidare hittade jag en skjortblus (eller vad det kallas) och två tunikor till mig själv. Tjejerna fick varsin klänning, tights och tröja. Jag tror minsann att allt handlades på rea!
Vi tog en lunch på klassiska Bagelhouse, där Marita och lilla Noah tittade förbi. Stannade en stund i Tivoliparken så barnen gungade och kröp i gräset. Fick bekanta sig lite!  Men tiden rann iväg och plötsligt var det dax att åka hem igen...återigen sov Älvan nästan hela vägen utan protester!
Innanför dörren hemma så rörde jag ihop en jordgubbs och rabarberpaj eftersom min kusin med familj skulle komma...nästa gång ska vi bjuda på mat är tanken...

Vi har precis lämnat Tingeling på hennes första barnkalas. Jag lämnade mitt tfnnummer och har inte hört ngt ännu så det verkar gå bra...Jag ska fortsätta med tvätten, det e en hel hög att stryka, tur man har en sval källare! Ikväll ska vi nog åka och premiärbada! Kan vara skönt!
Må väl!


3 poserande babys! BUSUNGAR!!


I Tivoliparken!


älvan är MKT killförtjust

inte så konstigt med tanke på att killen är SÅÅÅÅ söt!


Älvan får visa upp vad mammsen hittade på loppis! Så fulsöt klänning så det finns inte!

Kommentarer :

#1: Erika

Hihi, Älvans klänning påminner mycket om den Saga har på sig nu! Prästkragar på orange botten.

Lider med dig ang dina händer. Kram kram

skriven
#2: Annika

Âh vilka söta bilder! Jag e precis hemkommen från en grillafton hos Frida och hennes lintott.

skriven
#3: johanna

hi hi vad söt hon e i klänningen, gött att processen om dina händer fortsätter

skriven

Kommentera inlägget här :