hmmmm

sitter nu med en dundrande värk i händerna MEN jag har tänkt blogga så det så.
Idag kom provsvaren (en vecka efter lovad tid men ja bättre sent än aldrig) De såg bra ut. Så hon har nu skickat ut tre olika remisser: en till ortopeden, en för magnetröntgen av min halsryggen och en för att mäta nervhastigheten i händerna. Sååå det är vad som händer och antagligen tror hon det sker under sommaren eftersom hon ville att jag skulle boka ett nytt besök i augusti hos henne för uppföljning... jahapp..

Idag kom goa kollegan Linda med sin sötepojk! Tingeling gick upp till mormor en stund så då tog vi en promenix innan det var dax för möte på jobbet (huga bara två månader kvar nu ju!!) Det mötet gav väl inte så jättemkt men ja det verkar bli en del förändringar inför hösten.
älvan hängde med under dagen och har varit på sitt goaste humör. Hon öter och sover sina tider igen och allt håller på att bli som vanliga rutiner igen så peppar peppar hon blir väl sjuk igen snart kan jag tro?  Jag har två goa och glada ungar jag!
Ikväll är mannen iväg och planera svensexa och en av två ungar sover nu! Imorgon ska jag åka med Älvan till Kstad och möta Tina med Alvatjejen! Vi tar alla chanser att ses. Jag gillar Kristianstad! Mysig stad och en hel del shoppingpotential (fast jag får hålla i plånkan nu annars blir mannen olycklig!)
Jupp så e det! klart slut på er!

Kommentarer :

#1: Kattis

Verkar ju flyta på nu det mesta, alltid trevligt. Hoppas du får en kanondag i Kristianstad

skriven

Kommentera inlägget här :