Kvällen i allmänhet...

vi åt middag hos mamma o pappa. Lillasysters pojkvän var med för första gången. Han får mer än väl godkänt, hahaha. Stackarn fick ju stå ut med vår storebror och min mans små "påhopp".
De följde med oss hem och kollade på Melodifestivalen (som jag för övrigt verkligen inte uppskattar alls) och sedan blev det lite Buzz-spelande.
Tingelingen stod och dansade framför tv:n hela kvällen och var så trött sedan att hon frivilligt följde med för tandborstning och ombyte...hon slocknade på två röda sek ;-)
Imorgon ska jag försöka fortsätta på mitt påbörjade projekt av gardin till stora tjejen rum...och försöka få ihop min beställning till Stoff och Stil!  Är det dessutom fint väder så ska vi ut på en långpromenad med.
Hoj hoj!

Kommentarer :

#1: Johanna

härlig kväll!

Jag är en riktig fattiglapp denna månaden så jag måste vänta med stoff o stilbeställningen ett par veckor... Men jag har massa projekt ändå!

Kramar

skriven

Kommentera inlägget här :