valborg

jaaa egentligen skulle vi ha lite folk på besök ikväll men eftersom Älvan varit så dålig så ställde vi in det. Kändes onödigt att smitta lilla Amanda som ska döpas på söndag! Så istället har vi grillat självaa och ringde ned min mamma o pappa så de fick mat med.
Älvan har blivit mkt bättre under dagen och nu är det näsan som rinner bara. Hon har nog en svag svag temp men jag struntade i att ta febern igen med tanke på hur mkt jag tagit den dde senaste två dagarna. Busan kunde ju få vara ifred lite kan jag tycka. Hon somnade hos sin pappis medan jag och Tingelingen var hos grannen och studsade på deras megastudsmatta!
Bevis kommer här:


finfin träning e det iaf! Hahaha

Tingelingen har idag även fortsatt på sin konstnärliga väg..jag har haft duk och oljefärg en längre tid hemma men det har inte varit läge...men nu ville hon måla tava till amanda som ska döpas och en till morfar som fyller år imorgon...farmor fyller i mitten av maj så jag kan tänka mig att det blir en tavla till henne med.

Jag har iaf fått mitt glas rödvin ikväll så jag är nöjd. Dessutom så ska jag får en helnatts sömn har mannen lovat eftersom det inte blivit mkt sömn senaste dygnen pga Älvans feber...

gokväll gott folk och trevlig Valborg!




Kan man äta vitsippor?

Kommentera inlägget här :