Så trött...

jag lyckas ta på mig alldeles för mkt ibland och då kan det lätt bli pannkaka av det. Denna gången har jag lyckats boka upp hela helgen så det känns som om jag tappar andan.
I fredags var jag hos en kollega på minipepp-kväll - SÅÅÅ trevligt, jag arbetar med underbara människor.
Igår hade vi förmiddagen i skogen med Gull-Pian, hon knatade runt och plockade grenar, kottar och undersökte allt möjligt! Sedan direkt iväg och handla ochsedan besök av svägerska och hennes pojkvän....det blev sent!
Idag e det hustitt, sedan kalas för Gull-Pian. Hon ska ha det ihop med sin syssling som fyllt 10 och deras andra sysslingar kommer - ska bli jättekul men jag e en aning stressad..nästa vecka jobbar jag mkt så jag hade behövt vila någonstans denna helgen....
Skogpromenader kommer det blir fler av efter som dottern älskade det, jag vill gärna uppmuntra det eftersom jag själv minns skogen mest som barn. Min fantasi hade inga gränser...alla djur, smågubbar och älvor som bodde där....

jag har själv valt att stressa så jag borde inte beklaga mig!

Kommentera inlägget här :