Sorgligt..

tycker jag det är. Idag har jag jobbat min sista dag på en avdelning med helt underbara kollegor. Det har varit ett vik och jag har fått en fast tjänst som jag börjar på måndag. Kul men ändå jobbigt på samma gång då jag verkligen känner att mina nuvarande kollegor gett mig så mkt på så kort tid. Vi har jobbat 7 stycken och jag känner att ALLA verkligen bryr sig om mig. De är alla mentorer, extramammor och vänner för mig.

Det betyder ju inte att jag aldrig kommer se dem igen men man vet ju hur dagarna fylls med nödvändligheter...och tiden springer iväg.
Avskedspressenten var en kaffemugg med choklad i - that is so me! En ljuslykta att hänga på väggen så fint.

Nu e jag tredagars ledig o på måndag får man kavla upp ärmarna för då så de nya lokalerna inredas!

Trevlig helg

Kommentera inlägget här :