Ny dator!

Yesa!!! En laptop, hp pavilion dv9000, Oj oj helt underbart, nu kan jag ta tag i mitt bloggande igen. Sitta i sängen på kvällen. Hehe
Just nu spelas Dixie Chicks nya skiva, taking the long way. Tänkte lyssna igenom o se vad jag tycker.

Just nu är Tingeling med sin morbror på promenad och jag ska försöka ta tag i städningen här hemma, lite mer grundligt är det tänkt men av någon anledning så hamnade jag här.
Ikväll e det dax för mitt fjärde pass på friskis och det känns bra. Jag har börjat med två pass i veckan och tänkte försöka hålla det. Håll tummarna att det går vägen. Imorgon ska jag kolla tapeter till Tings rum, det måste bli gjort nu.
Min kärlek har varit borta på kurs o kommer hem idag ska bli skönt o se honom igen. det e inte ofta man e utan varann nuförtiden.

Jag älskar med hela mitt hjärta

Kommentera inlägget här :