Intensiv helg...

att sitta i bilen i över en timme enkel resa kan vara okej men nog så tröttsamt när man gjort det som tur&retur ungefär 1 ggr/månaden de senaste åren. Det ska bli så underbart när det är över! Jag kommer antagligen fara en massa på andra hållet o hälsa på komisar men det är helt okej, nu kommer vi inte slitas mellan föräldrar, syskon och vänner.
Idag var vi och kolalde på möbler...det finns mkt fint och vi vill att det ska vara vi. Får allt ta mig en funderare på det där. Däremot har vi bestämt oss för att sätta in en ny garderob i hallen med skjutdörrar så att allt utrymme nyttjas, det blir dyrt men kommer vara så värt det!
Tingeling ligger och snusar gott nu, imorgon ska vi till bvc och träffa doktorn, ska även fråga lite om allergier och be dem kolla hennes öron eftersom hon suttit och slagit sig själv mot tinningen under helgen. Stackars liten som ännu inte kan berätta vad som e fel. Mina planer för Tings rum e helt klara. jag har en klar bild av ur det ska se ut! Vårt sovrum är oxå färdigplanerat nu, vi ska ha en fondvägg men en tapet som jag hittade hos min syrra i hennes nya lägenhet.
Vi hälsade på lillasyster i hennes nya lägenhet som hon målat o fixat i, den e kanon. Bäst med den är att den ligger ett kvarter från oss. jag är mer än nöjd. Dessutom ska vi börja styrketräna tillsamans. Ska bli så himla kul!

För varje dag som går så lever jag livet mer till fullo!

Kommentera inlägget här :