December månad!

med allt vad det innebär! Äntligen fick adventsljusstaken komma upp i fönstret, lite ljus i mörkret!

Jag har fått jobb! I januari börjar allvaret och jag ser verkligen fram emot det. Lillan kommer att stortrivas på dagis!  Enda nackdelen är att hon har fått plats en bit utanför stan och eftersom vi bara har en bil så blir det jag som får stå för lämnandet och hämtandet. Jag kommer jobba heltid, alltså ska lillan vara på dagis heltid - det känns mindre bra. Min man jobbar inne i centrum där vi även sökt dagisplats, så vi hade tänkt flexa på dagis: de dagar jag börjar tidigt så börjar han sent och tvärtom, på så vis hade vi sparat några timmar varje dag till henne att få vara med mamma o pappa. Men men vi e låsta så det e bara till o tacka o ta emot.

Julklappar...jag har nästan alla klara, endast tre kvar och det känns kanon!

Over and out

Kommentera inlägget här :