Idag trivs jag...

mitt i all röra (många flyttkartonger e uppackade men det finns fler...) så sitter jag nu här och skriver. Min bästa kompis Annika står ute i köket med min man och lagar lasagne, min lillasyster pratar i sin mobil i rummet bredvid och min febriga dotter kryper runt här hos mig. Ljud och dofter som jag trivs väldigt bra med.
Ikväll blir det som sagt lasagne och lite rödvin, sedan en film med gotte till.
Jag börjar komma till ro. Jag har annars väldigt svårt för att slappna av om jag inte har ordning runt omkring mig men jag vet ju att det är en tidsfråga! På torsdag åker vi till Göteborg. Vi ska hälsa på en gammal kompis och han lilla familj, de har en pojke i samma ålder som vår Tingeling! Det ska bli skönt att komma iväg lite.

Vår Tingeling är nu ett år! Jag kan knappt fatta att det redan gått så snabbt. Det känns inte längesedan jag fick komma in till hennes lilla specialsäng och se henne kopplad med en massa slangar och pipande ljud. Hon var så liten så liten och jag kunde inte fatta att hon var min, vår! Vår att behålla. Mitt liv har inte blivit detsamma efter det, jag har en så stor mening i mitt liv och jag spricker nästan av kärlek när jag ser henne!

Jag trivs, jag lever mitt liv som jag vill och jag ÄLSKAR det!

Kommentera inlägget här :