Världens vackraste barn ligger och sover sött i vår säng

efter en jobbig helg som framförallt varit jobbig för vår lilla prinsessa med hög feber, kräkningar och diarré så verkar hon må lite bättre.
Jag och maken har torkat spyor och bytt blöjor som i trans. Dessutom har hon blivit väldigt klängig (väldigt förståeligt) av sig och vill helst ligga i famnen hela tiden.
Vi har lyckats få i henne lite majsvälling idag, kanske 200 ml (en nappflaska ung.) det e ganska bra så vi låter henne få sova inatt (innan var vi tvungna att väcka henne för att få i henne vätska)

Vilken helg! Mitt i detta kaos av oro så ska då ett beslut fattas, ett beslut som innebär en del förändringar för oss. Det ska vara fattat tills imorgon bitti  och jag har lagt det hela i min mans händer eftersom det är han som påverkas mest av det hela.
Kaoset e dock inte slut...för ett par veckor sedan hittade min man knölar i sin armhåla...han har gjort blodprov och läkaren sa att det antagligen inte var någon fara...besked får han imorgon.

Det är mkt nu, dessutom så är vår lilla tjej ofta sjuk vilket gör mig en smula orolig. Hon har en hemska hosta som kommit o gått hela tiden tycker jag och den har inte gjort saken bättre nu när hon har kräksjukan.
Imorgon e det mkt som händer! Min man och jag har tänkt ta tag i våra liv och bli av med gravidkilona som inte försvunnit (haha maken gick upp tillsammans med mig) vi e båda ganska taggade så det känns bra. Det blir en egen variant av GI (bort med pasta,potatis och ris bl.a.) det gör oss inte så mkt då vi tycker bättre om kött, sallad och en riktigt god sås. Det känns dock konstigt att det nu är tillåtet att äta fett (rätt sort bara) och helt hoppa light-produkter som är strängt förbjudet!
jag har inget att förlora på att testa - en orolig mor

Kommentera inlägget här :