Vår lilla prinsessa börjar pigga på sig

och det känns såååå underbart. jag längtar till vi kan ut och gå i vårsolen! Idag har hon varit feberfri och nu ikväll har hon fått behålla både välling och lite gröt (peppar peppar) .

Maken och jag har verkligen gjort bra ifrån oss på vår första GI-dag! Jag e mer än nöjd! Sitter just nu och väntar på middag! och det luktar så gott från köket!

Vi blev dock blåsta på vår lägenhet som vi skulle tacka ja till, tanten hade hyrt ut den trots att HON sagt att vi kunde vänta med besked till efter helgen. Grrrr men som sagt det var nog ödet, nu blir det lite husvisningar att gå på i nästa vecka..Hopaps ngt falelr oss i smaken

YeeeS våren e på G!

Kommentarer :

#1: Hanna

Envisa förkylning säger jag bara - jag och dottern har varit förkylda i över en månad nu. Fast det börjar avta, tack och lov.

Sen lycka till med GI-metoden (gissar på att det var det du menade) och allt det andra. KRYA PÅ ER!!

Kramis

skriven

Kommentera inlägget här :